38+4 üm pazartesi sezaryen olacağım, doktorum haftasonu tatilde. 38+1 de de alabilirdi ama ben beklemek istedim. Son günlerde çok fazla kasık ağrım oluyor, yürümekte oturmakta yatmakta hepsinde zorlanıyorum. Bıçak saplanır gibi oluyor. Kasılmalar çok arttı eskiden sadece karnımda hissediyordum şimdi makata doğru gelen şekilde oluyor sancıyla. Geceleri de uyuyamıyorum mide yanmam üst safhaya çıktı. Tuvaletim de çok afedersiniz ishal gibi oldu son 5 gündür. Bugün kontrole nöbetçi doktora gittim testleri verdim, doktor pazartesiyi bekler dedi içim rahatladı. Bir gün daha içimde tutmam lazım ☺️ Sezaryen olmasaydı doğum çok yakındı diye düşünüyorum.