Kızlarrrr bugün kontrolüm vardı bebişle bebek sürekli secde pozisyonunda, doktora hissetmiyorum dedim normal dedi çok aşağıda olduğu için rahmi tekmeliyormuş yaramaz oğlum 🥰 20+5 günlüğüz 390grm 24 cm boyumuz uzun olacakmış böyle aşağıda olırsa erken doğum ve sezeryan olur dedi sizce yukarı çıkarmı yapabileceğim birşey yok sadece başına gelen anneler beni anlar 🤦🏼♀️💙