Gokce_pelit Ben gidiyorum Pınar Çakmak doktorum güzel ilgileniyor fakat hastane aynı devlet hastanesi gibi çok kalabalık devletten farkı yok
Aselikra Ben Sevil hanıma gidiyorum memnunum zaten arkadaş tavsiye etti bakalım inşallah hep iyi gideriz 😊