Ebruu123 En son 7 kutuya 700 lira katkı payı ödedim zamlardan sonra. Raporda yazan hastalığa göre katkı payı çıkıyor. Kimi dr ona göre yazıyor katkı payı çıkmasın diye ama kimi dr da gebelik için önlem amaçlı olunca katkı payı çıkıp çıkmamasına dikkat etmiyor hastalik belirtirken raporda. İkinci gebeligim sürekli katki payi odedim.