Selam kizlar kucuk bir sitem paylasmak istedim. Benim bebisim sadece mama kullaniyor bizde genelde e bebekten aliyoruz. Resmen artik gelen zâm’a yetisemez olduk 10 gune kalmiyor suan mamasi 310 tl olmus 260 di 10 gun sonrasi 280 oldu diger on gun sonra 300 bir hafta olmadi bu gun 310 a aldik 1 ay icinde 4. Zam keske bebek urunleri sabit kalsa da 3 4 ayda falan zamlansa bu nedir anlamadim rabbim herkesin yardimcisi olsun insallah🤭🤭