Gurbetgelini yani benim kendi ablamda doğumumdan sonra aylık iğneler kullandı hormonal dengesi alt üst oldu sonra 3aylık iğnelere geçti e tabi bir doktora gidip belli testlerden geçip korunma yöntemini o şekilde belirlemedi ve bu ona pahalıya patladı 8yıl başka çocuğu olmadı birazda streste vardı şükür şimdi 1buçuk aylık bir bebeği oldu ama cidden zorlandı korunma yöntemini testlerle belirlenmesi daha sağlıklı benimde ablam annem yani gen yapıma uygum değil benimde eşim korunacak bunun tehlikesini azaltmak içinde prezervatif ilişkiden sonra doluyken eşinizin içine bir miktar musluğa tutması gerek patlamış mı yada yırtılma var mı varsa eğer ertesi gün hapıyla herşey eski moduna döner yani bu benim tercihim benim vucüdüm sizlerde kendinize uygun olanı doktorla araştırıp düzenlemeniz daha iyi olur ama ben iğnenin adet düzensizliği hormonal dengeme etkisi beni psikolojik etkiler ayy çok konuştum anladın zaten sen canımmm🙏🏻🙏🏻🙏🏻🤣🤣🤣