-Miracle- seda0646 ben gidiyorum canım gayette ilgili memnunum ben bir sıkıntı yaşamadım hiç çok şükür ☺️🙏🏻
Hatice_1303 seda0646 bende gecen ay ilk kez gittim. Beğendim. Gereksiz samimiyeti yok ama tüm sorularına cevap aliyosun
seda0646 Megapark hastahanesi doktor derya saglam hakkındaki fikirleriniz neler ilgili mı baştan savma mı ,
seda0646 -Miracle- bende memnundum aslında ama soru sormak icin sonrasında verdigi numaraya mesaj atıyorum mesela uzun uzun ama gereksiz şekilde değil çok kısa ve buz gibi mesajları
seda0646 Hatice_1303 evet kesinlikle öyle upuzun bişey anlatmisim sormusum bana sadece tamam diye cevap vermiş kontrolde falan gayet iyi ama sonrasında iletişimini hiç sevemedim
Hatice_1303 seda0646 olabilir ben bic numarasindan iletisime geçmedim ama hos olmamis öyle yapmasi kimse onemsiz sebeplerle mesaj atmiyo doktora
Hacer_gns46 Arkadaşlar derya sağlama gidiyor cinsiyette yanılan oldumu bebek yüzüstü olmasına rağmen cinsiyet söyledi ama bi an tereddütte kaldım
Kubratagram00 Sirine34 megaparkta Semih YANCAR a gidiyorum 7500 e yapiyo o doğumu normalde 8000 diyolar