Kızlar bende 5 Şubat pik gördüm bide 6 da sanki hafif silik olmuştu sadece o güne kadar değerlendirdik tutma ihtimali varmıdır sonraki günler yapamadım deprem bölgesindeyiz herkes böyle kötü durumdayken aklıma gelmedi bile ama eğer tutma ihtimali varsa ağır işler yapmayayım ne zaman belirti oluşmaya başlıyor kızlar