2,5 sene önce kendi isteğimle genel oldum. Perşembe yine olacağım. En kolayı valla gittim uyudum :) odamın kapısında ayıktım. Hiç ağrım yoktu. Sadece üşüdüm. Miss gibi geçti. Korkulacak bir şey yokmuş. Boşuna büyütmüşüm her şeyi. Zaten ağrı kesici yetiyor o ağrıya.