Merhaba kızlar, ikili test sonucum çıktı grafikte risk düşük gösteriyor ama sağ tarafta papp a değeri düşük diye yazılmış. O tek başına anlamlı Bi değer mi? İnternette erken doğum, preeklamsi riski daha fazla olabilir diye yazıyor tedirgin oldum. Doktoruma henüz gidemedim o yüzden soramadım. Bi fikri olan var mı daha önce duyan ya da yaşayan?