Eda_11 çikolata yiyebilirsiniz en azından uyanıyor. Ben 20-30 dk önceden yemiştim. Hatta orda nst ye girecek olan bi bayan vardı galiba hareket etmemiş bebişi, hemşire çikolata ye gel demiş olmalı ki ben beklerken yedim geldim dedi, hemşire de bi yarim saat geçsin demişti. He ben girdiğimde de zıpır zıpır değildi ama doktor dürtünce hareket etti yine :) meyve suyu içen de var ama ben sağlıklı bulmuyorum. Çikolata da torku yemiştim, tadelle de güvenilir markalardan(içeriğine dikkat ediyorsanız diye yazdım).