Kızlar 20.haftamdayım tetonoz aşısı olmam gerekiyormuş ama şuan aşıların toplatıldığı ve aile hekiminde olmadığını söylediler sizin de başınıza böyle bişey geldi mi veya aşıyı nereden bulabilirim ? Ve illa 20.haftada mı vurulmam gerekiyor bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi