Zeynepgrgvs evet 4. Aydan beri lierac kullanıyorum canım yani genelde ne kullanırsan kullan vücudun müsaitse çatlarsın diyorlar ama bilemiyorum benim kalçamda vs eskiden kalma çatlaklarım var vücudum oldukça müsait çatlamaya ama sanırım krem işe yaradı diye düşünüyorum ben