Binnurr1 Kızlar Gölcük’te bildiğiniz temiz ağda yapan bir kuaför var mı acaba bikini bölgesi için. Hiç ağda yapmadım birazda korkum var
2pati1baby Binnurr1 canım bende yaptırmadım bugün hatta bir post açtım fikir almak amaçlı korkma git ; bugün randevum vardı gittim dünya varmış hiçte korkulacak bir şey değil
Binnurr1 2pati1baby Canım bende çok istiyorum ama sürekli jilet kullandım. Lazerede gittim 3 sene önce ama tekrar aynı oldu bende lazeri bıraktım. Çok korkuyorum acır diye
srny 2pati1baby ben de bugün ilk kez yaptırdım o an dayandım ama şu an felaket bi tahriş olmadan kaynaklı acı var sizde de öyle mi
2pati1baby Binnurr1 ben hep jiletle aldım onun için korkma diyorum 🥰Benim canım birde tatlıdır kanama bile olmadı sadece çekerken biraz acıyor sonrası geçiyor