Ftmsn Kızlar 36.haftam da muayene ve net ye girdim. Dr bir dahaki muayene ve nst ’yi 38. Haftaya verdi. Nasipse 39 da sezaryen olcam zate n. Yani son zaman nst ye daha sık girilmiyor mu kafama taktım
Mysmrt Ftmsn ben de dün 36+0 olarak girdim nst ye normalde iki haftada bir gidiyordum bana artık haftada bir geleceksin nst ye gireceksin dedi
Ezgievrenn Ftmsn 36+3 üm daha hic nst ye girmedim :)) 37. Hafta da alacak sadece sonrada sezeryan için gün verir diye düşünüyorum. Hayırlısı. İlk gebeligimde doktorum baskaydin32. Hafta da nstye almisti. Bu sefer ki hic almadi. Doktora gore değişiyor
Mysmrt Ftmsn canım illa doktoru beklemene gerek yok ki al randevunu git bi hafta sonra sonuçta son zamanlardasın sancı takibi önemli
Dark Ftmsn 37 de doğum yaptım öncesinde iki haftada bir girdim 32 de başlamıştım Zaten bebeğinizin hareketlerini takip ediyorsunuz o yüzden çok takılmayın
Mysmrt Ftmsn he o zaman sancı falan yoksa ve özelse bekle canım bi şey olmaz zaten ani bi durum olsa anlarsın
civcivim0 Ftmsn özele gidiyosan her hafta gitmen kontrol muayenesi olarak geçiyor ve 10 günü geçmediği için ücretsiz oluyor. O yüzden her hafta çağırmamaya çalışıyorlar 2 hafta sonra olursa ücret alacak çünkü :)
Mysmrt Ftmsn eskiden 7/24 hareket halindeydi benim oğlan. Son bi haftadır daha az aralıklarla ama daha şiddetli hissediyorum
Dark civcivim0 nstye gdiince muayene parası almıyorlar, nst ücreti oluyor ve kontrol süresi içinde de nst ücretli genel olarak
BBuseY Ftmsn demekki sancın falan yok canım ondan çağırmamışlar bende 35 te girmiştim sonraki 38 de 🤗