Kubukargl Safiyenurrr civildeki değilde e bebekten almıştım ben yarım tayt şeklinde olandan memnun kalmıştım 15 gün içinde sezeryan göbeğim kalmamıştı belki bünye ile alakalıdır ama fikir olsun sizede
DerininAnnesi35 Safiyenurrr ben de baktım fiyat olarak uygun şu an indirimde ama e bebeğin doğum sonrası korsesini daha çok tavsiye ediyorlar. Ve yarın o markada indirim günü. Ben de alıcam
Kubukargl Safiyenurrr doktoruna sorarak almanı tavsiye ederim korseni benim doktorum tayt şeklinde olanı önermişti çünkü bana diğerlerini önermedi