Merhaba kizlar bende hamilelikte guatr çıktı ve ilaçlarımı cok da düzenli kullanmıyorum ama şöyle bir söylenti var bebek gerizekalı olur diye bebekte zararı var diye benim gibi olanlar var mi acaba litfen bana yardimci olun şuan 28 haftalık hamileyim