Yavruu_annesii25 Menese hayırlı güzel haberler alırsın inşallah benimde yarın randevum var üçlü test sonucuna bakacaklar banada dua edin inşallah bir sıkıntı çıkmaz 🤲🤲
Menese Yavruu_annesii25 inşallah sizde güzel haberler alırsınız buraya da yazın nasıl geçtiğini bende perşembe gidicem bakalım
Derya034 Menese Merhaba canım gittin mi bugun kontrolun vardı iyi geçmiştir umarım seni merakettim 🙏🤲
Menese Derya034 merhaba canım gittim bugün doktora testim temiz çıktı şükür sadece yaş sınırına takılmışım öyle dedi
Menese Yavruu_annesii25 çok teşekkür ederim ❤️ evet ücretli normalde 10 bin civarı ama benim gittiğim özel doktorumun anlaşmalı yeri var ona 6500e yaptırcaz. İlk bebeğimi de kaybettiğim için doktor riske atmayalıö dedi
Yavruu_annesii25 Menese devlet Hastanesi’nde ücretsiz yapılıyor galiba inşallah bu testinizde ter temiz çıkar ♥️
Menese Yavruu_annesii25 inşallah canım 🙏🏼zeynep kamile sordum yapılmıyor dediler özelde yapılıyormuş sadece