baharkarakuzu benimde tokluk %90 dikkat ettiğim halde 140 altında çıkmıyor 29+5 iz .bende insuline başlatırlar diyorum ama çevremde çokta yüksek olmadığını başlatmaz diyorlar genelde. Aclikta 90-106 arasında çıkıyor. Bugün dikkat etmedim 2 haftadır ilk defa hiç ölçmedim . Yarın sabah tekrar bakacağım pazartesi kontrolümüz var bakalım ne olcak. Sizce ne olur ?