Aysebrdl Kızlarrr bilgi verin Allah aşkına sizde böyle oldunuzmu canımdan can gidiyor göğüs kafesim acıyor sol koluma Ağrı giriyor aşırı sırt ağrısı çekiyorum nefes aldıkça göğsüm acıyor dayanamıyorum artıkkk
terelelli81 Aysebrdl valla ben de 34+2 yım gel ağrısı kasık karın ağrısı çok fazla ya bebek de ırı ondan mı bilmiyorum ama aglıyorum resmen
beyzakuzu00 Aysebrdl çok normal gögüs kafesi genişliyor vücudun denge merkezi değişiyor bende 34 35 hafta arası çok ciddi ağrılar çektim ama sonra azaldı çok şükür yastık desteğiyle yatmayı dene çok oturma çok ayakta da kalma
_almirasmom Aysebrdl 34+1 canım bende nefes alamıyorum sırt agrısından ve gecelerı yatamıyorum doktoruma soledıgımde bugun cok normal dedı nst de sancımda cıkmamıs ıstersen erkenden catı muaynesıne alalım dedi musaıtsen normal dogumu bekleyecegız deılsende fazla acı cekmeden sezeryan a gun verelım dedı
2pati1baby Aysebrdl azaltması lazım aslında ama doktorunla konuş İstersen bu konuyu dozunu ayarlar belki
Aysebrdl _almirasmom benim doktorumda doğum için erken dedi sonuçları bekliyorum bakalım rabbim yardımcımız olsun çok zor 😞
Nazugrak16 Ben 23 hafta dayım ayakta kaldığım gibi mutfakta bir çay hazırlarken hemen sırtım göğüs kafesinin orası tutuluyor kas gevşetici var onu sürüp havlu koyuyorum anca o kesiyor sizce ne yapmalıyım kemiklerimi sanki çakmakla yakiyorlar
Aysebrdl terelelli81 şuan erken dedi doktor Salı günü kontrolüm var bakalım hayırlısıyla sağlıklı vaktinde gelir inşallah 🙏🏻