İkinci gebeligim. Guzel bir evliligim var şükürler olsun. Fakat psikolojim pek iyi degil. En ufak bir sey de cöküntüye giriyorum. Keske bir daha bebek dusunmeseydim diyorum. Sonra aglamalar caresiz hissetmeler. Bu ara taşınma telasim da var sanirim ikiye katladi stresimi. Nasil basa cikabilirim bilmiyorum sizler nasilsiniz?