Hatice668 Merhabalar sevgili annelerim hastane çantasını kaçıncı haftada hazırlamaya başladınız ya da başlamayı düşünüyorsunuz ben 32.haftadayim bu hafta hazırlamaya baslayacagim sizce geç mi kaldım.###
Beyza038 Hatice668 32 haftaligim çantamı daha hazırlamadım çok üşeniyorum 33. Haftamda muayenem var ondan sonra hazırlamayı düşünüyorum.
_almirasmom Hatice668 32. Hafta bebeımın hazırladım 🙏 lohusa setım gelınce kendı cantamı hazırlıcam bu cuma hazırlarım 34+1 ım suan 35. Haftamda hazırlamıs olcam 🙏
Hatice668 Beyza038 inanın ben de öyleyim her gün kıyafetleri çıkarayım da yıkamaya başlayım diye uyanıyorum ama bi türlü başlayamadım
Nhlhmz11 Hatice668 ben 33+3 teyim yarın bir gün hazırlayacam , anca kıyafetlerini yıka utule onlar bitti 😇
Nursaygi Hatice668 30. Haftada her şeyini yıkayıp 35’e kadar yavaş yavaş hazırlarım diye düşünüyorum. 😁
Beyza038 Hatice668 ben dolabını hazırladım şükür kafam bir esti üst üste bitirdim ama hastanede giyeceklerimiz falan yıkanıp utulenecek birkaç da eksik var umarım biran önce biter artık. Gun geçtikçe ağırlaşıyor insan.
Nurgny35 Söyle 29da falan çok istekliydim de eksiklerim var diye ertelemistim şimdi 32 bitecek her şey tamam ben hala yatıyorum inşallah doğurmadan halledicem usenmezsem 😃
PinarAtay Hatice668 korkma canım geç kalmadın benim pazartesi günü doğumum var ve bugün hazırladım çantamı ☺️
Hatice668 PinarAtay anlayabiliyorum sizi insan gün gün agirlastigini hissediyor gerçekten bu yüzden ertelenebilir heralde ama yine de bi an önce hazırlayıp kenara koymak gerek
[silindi] Hatice668 39+0 oluyorum yarın, daha bugün hazırladım🙈 Benimki fazla rahatlıktan oldu bence geç hazırladım😅
PinarAtay Hatice668 tabiki de öyle ben hep erteledim bugün yaparım yarın yaparım diye diye Allah’tan ütü işlerimi halletmistim önceden bugün sadece bavula yerleştirmek kalmıştı ki bu bile yorucu oluyor