Kızlar memnun olduğunuz çay makinesi marka ve modellerini paylaşabilir misiniz
Tr2603 Karaca kullanıyorum memnunum
Tr2603 homend konusan çaycı neredeyse 3 sene olacak çok memnunum
123esr_ hangi modeli
Bosch kullanıyorum ben