Gamzecikk Hanımlar 12+2 de cinsiyet için kız denildi. 14+2 de iki tane doktor da kız dedi. Ama kesin demiyorlar. Kız gibi tahminime göre kıza benziyor vs diyorlar. Ve iki muayenede de bacak arası açıktı görünüyordu pozisyon. Sizce durum nedir🥹