Aysenur46- Kızlar 29+5 im bugün hastanedeydim bebein kilosu 1436 çıktı sizce azmı bana az geldi 3 hafta önce 1250 di bu arada erken doğum riskim var😞❤️
Melisyusuf Aysenur46- ben 2 güne 27 ye girecem ikiz gebelik 1080 gramdı çürür geliştirici yaptırdın mı sen
bendiyebiriii Aysenur46- benim 24+5 te 873 26+6 da 940 28+3 te 1317 gramdı. Yani aşkında demek istediğim dönem dönem az kilo alırken birden hızlı alıyor. O yüzden dert etmeyin. Zaten kilo önemli değil sağlıklı olsun da😊
Oznurtopal Bence hiç az değil 1350 gramdı o haftada bebeğim. Şuan 38.haftaya giricez her şey yolunda şükür
Honeymom17 Bence fazlasiyla iyi benimki 25+4te 890di suan 28deyim o kadar olmusmudur ki? Suan ben korktum😅
Aysenur46- AyFa1608 evet canımm benim yatiorum sürekli doktor yat veya yatma demedi ama ben yinede yatiorum kalkmiorum wc harici bugün hareketleri azaldığı için acile gitmiştim halen 16m de yükselmemiş malesef ❤️🙏🏻😢
Oznurtopal Ayrıca inanmazdım ama 32 li haftalarda sonra özellikle hızlı kilo alıyorlar. Öncesinde sanırım alacağı kilo ne yapsak ortalama aynı oluyor. Önceden günde 20 gram alırken şuan 35 gram alıyor mesela
Aysenur46- Oznurtopal içime su serptin kuzum ya yeminle herkes normal dedi ama 3 haftada 250 grm aldığını öğrenince morelim bozuldu ister istemez 🙏🏻❤️😘🥰
BbabyMom Bencede iyi ama Hamurişi ekmek şerbetli tatlılardan yağlı yemeklerden uzak durun siz degıl bebek beslensin onun dışında yumurta pekmez süt ve süt ürünleri balık et tavuk ceviz badem tüketin ben faydasını gördüm tavsiye ederim 🌸
Aysenur46- BbabyMom dediğin gibi canım haklısın hepsini arttırıp yemeye çalışıcam sağlıklı beslenicem artık bebein kilo alma dönemiymiş 30 dan sonra❤️🙏🏻
AyFa1608 Aysenur46- az kaldı Allh ın izniyle. Benim en son 24+4 de 19.4 mm ölçülmüştü. 26+5 de 23 mm ölçtüler. Bugün 27+2 yim. Atlatıcaz inşallah iyi düşün 😌
Aysenur46- Oznurtopal teşekkür ederim canım bilgilendirdiğin için artık dikkat ederim söylediklerine❤️🥰
AyFa1608 Aysenur46- gelirsin inşallah canım içini ferah tut. Benim ilk 21 mm ölçüldü 22 haftada çok korktum sürekli yattım kafaya taktım vs kontrolde kısalmıştı. Sonra çok rahat davrandım ha kendimi yormadım etmedim ama günlük hayatıma baktım 2-3 defa dışarı çıktım falan kontrolde uzadığını gördüm. Demem o ki stres herşeyin başı içini kalbini ferah tut. En kötü ihtimalle bebeğin yaşam sınırını geçti o gözle bak🙂