Sevda4742 Uyurken bebeğin hareketlerini hissetmiyorum 🙄 çünkü uykum çok ağır yani hareket etse bile hissedemiom
GokceMom_ Sevda4742 benım uykum hafif ben gecelerı hareket ettıgın de hıssedıyorum şu sıralar uyuyamıyorum zaten cok hareketli bı kızım var 🥰