mucizem40_ Mysmrt bende 13+4 günlüğüm dün 2 li tarama yaptırdım cinsiyetini sordum çok küçük belli olmaz daha dedi ama kız gelişimi var dedi en iyi sonuç 16 dan sonra belli olur dedi
Mysmrt mucizem40_ evet bana da ikili tarama sırasında %90 erkek dedi devlet doktorum. Detaylıyı özelde yaptırınca oradaki doktor da kesinleştirdi
Canireem Benim ilk gebeliğimde 12 haftalıkken gözüktü özeldeydi ama belki devletin farklıdır cihazı bir de kilo çok yoksa gözükür demiştii doktorum
mucizem40_ Mysmrt ay maşallah hayırlı evlat eylesin rabbim inşallah şimdi kaç haftalıksınız bende 16 da gideceğim inşallah gösterirse 😊