Merhabalar bulantılarım ve öğürtülerim çok fazla hiçbir şey yiyemiyorum doktor bu hapı vermşti almamaya direndim ama şimdi içicem. Üzernde aç karnına ve uyumadan önce 2 tane diye yazılmış. Ama ben hemen almak istiyorum sizce sorun olur mu? Şimdi 1 tane alsam ytmadan da 1 tane alsam? siz nasıl kullandınız acaba?