kelebekucusu Dorukkusumm Allah hayırlısıyla kavuştursun bebişinle inşallah sağlıkla kucağına alırsın 😘❤️
kelebekucusu Kızlar bakar mısınız? Bu sabah başka hastanede yaptırdım. Doktor hepsinin ayni yerde olması gerekir sapma olmaması için dedi. ilk ikisi aynı hastane, üçüncüsü farklı vok fark eder mi? Sizce iyi mi artış? Yukarıda ilk iki sonucum da var.