Merveal
Ben regl den sonra yapmıştım . Yani şöyle söyleyeyim 1 kasım regl di diyelim yumurtlama 16 kasım da olmuştu . Ancak 14 de çizgi biraz netleşmeye başlayınca anladım bir kaç gün içinde yumurtlama olacak . O yüzden kesinlikle regl bitiminden sonra başlayın ve dediğim gibi 2. Çizgiyi silik görmeye başladığınız gün den itibaren yumurtlama gününe ve yumurtlama gününün 2 gün sonrasına kadar değerlendirmeye çalışın mutlaka