cikolataligofret bebeğinizin kilosu normal bence çok zorlamaya ve kendinizi hırpalamaya gerek yok, bez sayısı iyi ise tamamdır zaten. Kafaya takip olan sütü de kaçırmayın, illa gürbüz bir bebek olacak diye birşey yok ki zaten kilosu normal
Ağlama vs de atak dönemlerinde olabilir