msal10 bsrbsrf evet ilk hamileliğimde çok uğraşmıstım universitelerle aldırılsın dendi hep ama sonra özel bir doktor da keseden sıvı alınıp amerikaya gönderildi ve Allaha şükür kızımda hiçbir şey cıkmadı şuan 5 yasında ❤️
bsrbsrf msal10 herhangi bi ilaç tedavisi almış mıydın ? Bir de hamile olduğun zaman mı geçirmişsin yoksa daha önce mi geçirmişsin
bsrbsrf msal10 bebeğin aldırılmalı söz konusu değil Şuan için bebeğe zarar verip vermediğini 14. Haftada sıvı ile öğreniyormuşsun eğer zarar verdiyse zaten genelde düşük oluyormuş bebek o kadar büyümüyor diyenler var herkes herşeyi diyor
Mervetnl Narinsuu benekte bazen anomaliye sebep olabiliyor diyorlar ama artık antibiyotik tedavisi uygulanıyor diye duymuştum bende.
Kyy01 En korktuğum şeylerden biri bu yesillikleri fln bı gün suda bekletiyorum nerdeyse arkadaşın dediği gibi sıvı alıyorlar galiba karından saglikla ilerler inşallah gebeliğiniz
serpil1baby Kyy01 aynen benimde en kokrktuğum şey sirkeli suda bekletiyorum ben etede dokunmuyorum eşime yikatıyorum köfteyi bile ona yoğur diyorum. Çok dikkat etmek lazım.
serpil1baby bsrbsrf düşük olmazsa 14. Haftaya kadar korkma hiç sonra testini yaptırırsın zaten bebeğe geçse 14. Haftaya kadar ilerlemez büyük ihtimalle gebelik. İnş geçmez bebeğe🙏🏻 antibiyotik tedavisi de verebilir belki şimdi doktorun.