HappyMom1234 36 haftalığım doğumdan önce kirpik yaptırmak istiyorum bazı arkadaşlarım doğum anında yüzünün gözünün temiz olması gerekiyor diyor. Sizce????
Dorukkusumm HappyMom1234 bende yaptırmak istiyorum sonra 15 günde bir bakımı var gidemezsem yarısı dökülmüş yarısı var yarısı yok berbat durur diye cesaret edemiyorum 😊🤦🏼
Deletedmom_52 HappyMom1234 daha önce yaptırmadıysanız asla önermem bazı kadınlarda şişme ödem ya da alerji tarzı bir şeyler yapıyor değmez bence riske atmaya rimel sürün
-_Esra_- Kendini iyi hissedeceksen tabiki de yap foto çekiminde cok hoş olur diye düşünüyorum 😇😇😇 Hayırlı doğumlar canım
HappyMom1234 Dorukkusumm çok doğru ya ben o bakım işini düşünmemiştim hiç, gidemeyiz de o telaşta , kalırız yarı kirpikli 😁😁
Dorukkusumm HappyMom1234 acil işimiz çıksa valla kapı dışarı cıkamayız yarısı var yarısı yok 😀 millete de laf veririz hemen daha 10 15 günde dağılmış 😀😀😀