Bernaklc Benim beybim biraz tembel mi acaba🤔hareketlerini hissetmiyorum siz ne zaman hissetmeye başladınız?
Merve201119 Bernaklc canım belki sen hareket halindeyken o hareket ediyordur ama sen hissedemiyorsundur benim üçüncü gebeliğim olmasına rağmen tam anlamıyla 21.ci haftada hissettim bi kaç güne hissedersin inşallah😍
ayaniz Bernaklc bende 20. Hafta sonunda detaylıya girmistim hatta orda doktora sordum ben hissetmiyorum normalmi diye bu hafta hissedersin demişti.doktordan cıkıp eve geldim uzandım ve ilk tekmeyi yedim:) sizde bugün yarın hissedersiniz..
Mv00 Bernaklc ben çok stres yapmıştım niye hissetmiyorum diye . Ama tamda öyle düşünürken 20. 21.arası hissettim . Sizde hissedersiniz bu aralar 😍
Shryrydn Bernaklc ben 18 haftamda ara sıra pıt pıt hiss etdim. Şu an 22 hafta ve hala aktif deyl. Zaten oncedende ultrasona gitdiyimde doktor tatlı ye cocuk haraket etmiyo diyodu. Benımkide tenbel qalıba
Shryrydn Bernaklc evet canım cınsıyyet 11 haftada doktor tahmini erkek dedi. 13 haftada kesin erkek. Şu an 22 hafta ve erkek
Bernaklc Shryrydn bana da erkek dedi doktor ama hep kızım olacak gibi hissediyorum 🤗geçen kontrol de açmadı bacaklarını göremedik yani sağlıkla gelsin de inşallah kız erkek farketmez 🙏🏻