Kızlar merhaba 36. Haftadayız yaklaşık bir haftadır tansiyon problemi yaşıyoruz. Geçen hafta gittik bebek 2.700 dü. Bir hafta sonra kilosu yine aynı çıktı. Normalde alması gerekirken dimi. Ben bunu kafaya taktım bugün ☹️ acaba tansiyonum yüzünden beslenemiyor mu. Off sağlıkla bir gelseydi doğum zamanı. Aynı durumu yaşayan oldu mu hiç acaba