Aleynanur İlk oğlum da onda doğum yapmıştım 2.5 sene oldu şimdi de ikinci gebeliği m’de yine ona gidiyorum doğumdan da hastaneden de Memnun kaldım baya ilgili güzel bi yer eli de hafif sezeryan oldum toparladım hemen