papatyadenis Mommy61 evet 36 haftalık hamileyim bugün farelerin ben de sebebini anlayamadım ama bebeğin hareketlerini aşağıda hissediyorum acaba kanala mı girdiler
Bebeginehasret Mommy61 sat a gore 31 oldm bgun doluluk mu desem.boyle şiş gibi 1. Sezeryanliyim dikisin oldugu yerde oyle ama benm bebegim suan zaten baş gelisde 🤦🏼♀️
hayalperest2310 Mommy61 34 haftalık olcam daha öyle bir his olmadı benim de baş aşağı doğum pozisyonunda ama bilemedim hamilelikte öyle birşey ki günü gününe tutmuyor ki
Yesraan Mommy61 ben 32 haftama girdim bebek başı yukarda dedi ama arada kasıklarım ağrıyor benimde inşallah bebeğim döner 🤲😔
Mommy61 Yani ben aşağıda çok hissetmiyorum ama vajinam da dolu dolu ama yani o üst kısım şişmiş de sanki bi şeye dokunuyomuş gibi, sizin ne zamandır böyle
Mommy61 Bebeginehasret ben de 31+2yim evet benimki de baş geliş ama yani nasıl desem kasığın altı dolu gibi ben de kanala mı indi diye korkuyorum
Bebeginehasret Mommy61 ama ilk bebegimde kanala indiginde penguen gibi olmustm kafasi bacak aramda gibi cok rahatsizdm bunda da cok agrim oluyo uyuyamiyorum ama penguen olma durumum daha yok😀
Mommy61 Bebeginehasret yaaa 34 iyi bi hafta aslında ciğer gelişiminin büyük oranda tamamlandığı hafta. Küveze girdi mi peki Allah bağışlasın, erken doğum riskim var ondan soruyorum
Mommy61 Bebeginehasret bakınca hiç ağrım yok rahatsız edecek bi his de yok sadece oraya dokununca başına dokunmuşum gibi korkuyorum 🫢
Bebeginehasret Mommy61 benm malesef 11 gun kuvezde kaldi.cigerinin biri tikali dogdu suan.4 yasina girecek 🥰
Mommy61 Yesraan erken daha canım döner hiç korkma doğum başlarken sancıyla dönen bebişler oluyor, benimki 25ten beri baş aşağı doğacak diye ödümü koparıyor şu haftaya zor düştüm
ilkanneyim06 Mommy61 ilk defa sizden duydum bu arada böyle bişeyin olduğunu belkide dediğiniz gibi kendinizi cok kurcalamayın 🫠🫠
Ensinacar Mommy61 bende post açmıştım bu konuda 34 haftalıkken kontrolumde aşağıdaydı ben sezeryan istiyorum dedim doktor normal niye yapmiyosun dedi korkuyorum her zamn karnım sertti bu gün sert değil bebisin de hareketi iyi dün zorla hareket ettiriyodum oynayarak falan bugün de böyle olunca korktum