Bayanlar merhaba önceki postadan anlaşılacağı gibi 31 aralıktan beri test yapiyorum fakat yumurtlamayo göremedim size sorum olacak ben dün akşam doğum kontrolhapina başladım 4 aydır hasta olmuyorum regl görebilmek için ovulasyon testine etkisi olur mu bugün yaptım testi koyu cikti?