Avakado1 Arkadaşlar tam 7 haftalık gebeyim yerleşme kanaması bile olmadı bu zamana kadar tek bir leke gelmedi bugün çok hafif kahverengi leke olmuş normal mi bu konuda birşey bilmiyorum. Hafif ağrı oldu ve leke geldi. Ağrı anlık oldu ama birşey yok
Edaannuur Aynı hafta benimde 7+1 ve bugün kahverengi leke gördüm hafif de ağrım var. Doktora sordum korkma dedi uzan dinlen dedi kırmızı be pembe olunca konuşalım dedi bunda bir şeh yok dedi. Bende çok tedirginim.
Avakado1 Edaannuur teşekkür ederim baktım devamı geldi hemen acile giderim . Ama şuan hemen gitmenin manası yok gibi geliyor böyle şeyler olabiliyormuş çünkü
Edaannuur Avakado1 aynen bende bugün sabah gördüm. Ara ara devam ediyor. Doktoruma mesaj attım görüntü ile birlikte korkulacak bşr şey yok uzak dinlen bol su iç dedi. Pembe renk görene kadar sıkıntı yok çok şükür dedi