Baharbade10 Babymomm57 ben şuan sanırım uyuzum , vücudunuz nasıl ? Benim kaşıntım 1 haftadır çok şiddetli gece uyku yok , heryerim kızardı sivilce gibi izler kaldı , pzrtsi dr gideceğim şuanlık losyon kullanıyorum ama etki etmedi
Nazli-61 Babymomm57 benim annemde küçük kardeşimle oldu 1 aydır kaşınıyorlar ne kullandıysa fayda etmiyor çok illet bişey hamilelikte ne yapılır bilmiyorum burda bekleyeyim bende belki faydalı bilgiler veren olur çok geçmiş olsun sizede