merhaba annelerim 11+6 haftalık olduk bugün kontrolüm vardı doktor cinsiyet için çok erken ama erkek olma ihtimali kıza göre daha yüksek gibi duruyor dedi ben de hiç anlamıyorum siz de bir yorum yapar mısınız rica etsem 🥰🥰🥰
iki tane ultrason var biri normal biri renkli

