35+1 de doğum yaptım sezeryan ile bebeğimi küveze aldılar gebelik şekerim vardı kilosu fazlaydı dr hızlı nefes alıyor diye küveze aldılar , süt sağmam gerektğini söylediler azar azar geldi süt saklama poşetinde yaklaşık yazan sınıra kadar doldu ancak eşim götürse kabul ederler dimi?