Hatice12333 Çatı muayenesinden sorma kanama olur dedi ebe benim oldu az az geliyor sizde neler oldu kızlar
2022bebeki Hatice12333 Kahverengi akıntı olmuştu bende de çok normal doğumu tetiklemek için de yapılıyor bir yönden
Dlaydn Bende dün yaptırdım.Bugün 38+1m. Banada kanaman olabilir korkmana gerek yok dedi. Dün geldi biraz akıntı şeklinde kanama. Ama kıpkırmızı bi kan değildi. Sonrada gelmedi bi daha.