Pirayeee bende de su azlığı var. Havuç suyu içiyorum günde 1 bardak ve su çok içiyorum ama maalesef bunların suyla alakası yokmuş. Çok su içince su artması olmuyomuş. Hem doktorlar öyle söylüyor hemde nette çok araştırdım ama suyu içmekte de zarar olmadığı için su içmeye devam et diyolar