cisem_96 Gebelikte idrar proteini kaçağında (çok bilgim yok ama) bebek beslenmediği icin ya erken doğum oluyor , ki senin doğum olması imkansız bence cünkü daha 19.haftadasın. Mesela 35.haftadaki biri bunu yasasa yüksek ihtimal doğum diyebilir. Bu yüzden sana ilaç verebilirler bu sekilde süreci tamamlarsı