Huhu21 İlk kesenizi gördüğünüzde betanız kaçtı kaç haftalıktınız ❤️(ben 3 haftalığım ama betam haftama göre yüksek pazartesi doktorum keseyi görmek için çağırdı)
262223-- Huhu21 4+1 de keseyi gördük 6+2de kalp atışıni duyduk şuan 7.haftaya girdik tabi her insanın vücudu farklı ❤️
Hadya Betami ölçtürmedim bi daha ama 5 haftalıkken keseyi görmüştüm,6.haftada da kalp atışını duyduk.