Kivircikkuala Fatimanur benim eşim de ileri hareketli sıkıntısı var eskisi kadar umut bağlamıyorum sadece bekliyorum nasip . Ekim ayına kadar tüplerimin tıkalı olduğunu bile bilmiyordum 🥲 zaten hazirana kadar olmazsa tüp bebeğe gidicem
Fatimanur Selam kızlar nasılsınız umarım hepiniz iyisinizdir Rabbim vefat edenlere Allah rahmet eylesin yaralılara acil şifalar diliyorum. Kızlar nasıl gidiyor az kaldı haftaya belirtileriniz var mı 😊
eylulmihrasmom Fatimanur amin insallah🤲🏻 göğüslerim şişti çok fena kasıklarım ağrıyor adet olacağım gibi 🥹
Fatimanur eylulmihrasmom inşallah vardır canım bebek 😊 Bende de alt karnıma batma oluyor arada bir benimde göğüslerim şişti
Kivircikkuala Fatimanur bende de aynı büyük ihtimal adet olucam eşimde bir ay yok iş için şehir dışına çıkacak bu ay olmadıysa önümüzdeki ay hiç olmicak zaten
-Merveet Kivircikkuala test yapmaya korkuyorum adet gecmesini beklicem inanılmaz göğüs ağrısı ve akıntı var insllah olmam 🤲
Fatimanur -Merveet bugün bende de akıntı oldu adet olmuşum gibi hissettim ama akıntıymış devam eder mi bilmiyorum dün gece karnım adet olacakmışım gibi ağrıyordu uyuyunca geçmiş