Mybabyboy Oglusuma isim konusunda karar veremiyorum 1.Yekta 2.Atlas Sizce hangisi? Farkli onerileriniz var mi yada? Paylasalim birbirimizle😆😊
Mybabyboy SevgiGksu Abimin adı Tuna olmasa en sevdigim ve koymak istedigim isim Tuna aslinda ama abim tuna olunda koymak tuhaf olcak diye😀
Edatalha Bende Yekta düşünüyorum çok güzel anlamlı bir isim malum cocuklarımız isimlernin özelliklerini tasıyor
Mybabyboy Edatalha Hamileligimden önce aklimda hep olan bi isimdi Yekta,farkli ne kadar isim duysamda Yekta gönlümden cıkmiyo benim de😊😄