Pearlyy bende bel fıtığı da var o sebeple çekilmez hal almıştı bel ağrılarım. Ben de şu an tam 36 haftadayım. Çözümü dinlenmekte iş yapmamakta buldum. Hiç iş yapmıyor değilim tabiki işlerimi yapıyorum ama günümün çoğunu dinlenmeye uzanmaya ayırıyorum.