Ecemsuuux Kizlar regl 12 gün gecikti 4 gün önce kan verdim cikmadi 6 gün önce ewde yaptım yine çıkmadı ama hiç böyle geçmezdi … Geç döllenme mi oluyor sizce pztsi kadın dogumA gidicehim başına gelen varmı
ebrarmom08 Ecemsuuux benimde aynı bugün 13. Gün dün evde test yaptım negatif çıktı bende 2 kere soğan suyu içtim hala sökmedi 😒😩 ilk defa başıma geliyor şaştım kaldım 🤨